Ugy etlik zübeyde hanımdan geçtim canım ve özelden hiç bir farkı yok ilgi alaka çok güzeldi oradan sonra özele gitmiş gibi hissettim kendimi çok kalabalık olmuyor ve çok güzel ilgileniliyorr ultrason kağıdı bebeğin boyu kilosu cinsiyeti nst odada ki hemşirenin ilgisi herşey çok güzeldi 🤗