Ygmrdnmz Güneşli erdem Hastanesi doktor tavsiyesi istiyorum, doktorum devlete tayin olmuş bu hastanede doğum yapan yada muayeneye giden var mı ? 7 aylık hamileyim doktor değiştirmek zorunda kaldım
cinarinannesiii İlk bebegime hamileyken bir kac kez gitmistim hic memnun kalmadım henuz 2 ayim varken acilman var her an alabilriz diye korkuttu ve acilmam flan yokmus 40+5 de suni sanciyla dogum yaptim. Suan 2. Hamileligim evime cok yakin olmasina ragmen asla gitmiyorum
Ygmrdnmz cinarinannesiii çok teşekkür ederim çok üzüldüm bir anneyi bu şekilde korkutmak ne kadar yanlış hangi doktordunsize bunu söyleyen. Benim de bugün kendi doktorum bebek ters duruyor dedi 29+2 çeyiz şuanda
cinarinannesiii Ygmrdnmz nesrin hanima takipliydim daha sonra gitmisti mehriban hanimdi en son zaten bir daha da gitmedim ondan sonra
nursomyurek Normalde erdem hastanesine gitmiyorum sadece ikili tarama testimi orda yaptırdım fakat kendi doktorum sonuçlarımı hiç beğenmedi bu nasıl bir test sonucu dedi hatta güvenilir değil dedi. Gerçekten bana da uyduruk bir test sonucu gibi geldi. Tavsiye etmem.