Yagmurns1 bakıyorlar doğunca bi muane ediyorlar hemşirelerin getiriyo elleriyle emziriyolar emip etmediğini kontrol ediyorlar 1 gün sonra sabah çocuk doktoruna geliyo bebeklerin kıyafetlerini çıkartın uzman Dr geldi diyorlar sen bebeği hazırlıyorsun doktor gelip muane ediyo gün içindede zaten sürekli doktorlar hemşireler hem anneye hem bebeğe kontrole geliyo