Arkadaşlar dün çatı muayenesi oldum. Sonrasında toparlanamadım. Makat bölgemde hani kabız olursunuz gazınız da olur oturamazsınız ya o şekilde bir ağrım var. Yürüyemiyorum, oturamıyorum. Tuvaletimi yapamıyorum. Yarın Spinal Sezaryen olacağım. İlk gebeliğim. Canı bu kadar az biri değilimdir daha önceden smear testi vs. Olmuştum hiçbir şekilde böyle ağrım olmadı .Bu ağrı ne zaman geçecek. Doktorum hiç açılma olmadığını ve bebeğin kanala yerleşmesini söyledi. Bundan dolayı ağrım tetiklenmiş olabilir mi? Gözlerimi yaşartıyor. Bu ağrının geçmesi için ne yapmalıyım? Yarın da doğum var 😔