EsraEfe Evet çok severm kendısını yogun olmasına ragmen gayet detaylı ılgılenmıstı. Sezeryan oldum doğumdan snra sadece dıkıs kontrolune gelıyor taburcu edıcegı zaman o yuzden ebelerle daha ıclı dıslı oluyorsunuz hepsi cok cok ıyıydı hatta oglum cok aglıyor dinleneym dıye bakım odasına almıslardı ilaç gibi gelmsıtı o uyku 😌