Sseennaa Merhaba hanımlar 21 haftalık hamileyim iki üç gündür adet sancısı gibi agrım oluyor. Sanırım normal bazı yerlerde öyle okumustum. Ama yine de insan tedirgin oluyor. Yaşayanınız var mıdır?
mercory Sseennaa rahminiz ve bebeğiniz büyüyor 🤗 endişelenmeyin. O tarz ağrıları bende o haftalarda çok yaşadım, doktorum normal olduğunu söylemişti. Haftalar ilerledikçe, sırt ağrıları ve kaburga ağrıları da eklenecek. Ama bunların hepsi normal.
Sseennaa mercory çok tesekkür ederm cevabınız için. Bende öyle düsünmüştüm ama yine de insan rahatlamak istyor🌺😊