Hamileliğimin son 4 ayını ben eşimden uzakta geçirmek zorunda kaldım, eşim yurtdışında çalışıyor ve ben riskli gebeliğim yüzünden ailemin yanına gelmek zorunda kaldım. Sabredin kızlar. Yapacak bir şey yok :) sağlık daha önemli, bu zamanlar da geçecek