ramonun_annesi Ağrı’daki sağlık hizmetlerinden illalah etmiş biri olarak önce allah yardımcınız olsun diyorum. Ben Muhammet Fatih beye gidiyorum kendi muayenehanesi var. Çok memnunum. Doğumu İzmir’de yapmayı düşünüyorum nasip olursa. Devlete hiç gidemedim çünkü sıra alamadım. Diğer sözde özel hasntaneye de gebeliğimin başında gittm ismi lazım değil bir doktor alttan muayene etmek istedi riskli durumum vardı (kanama alanı) alttan muayene olmak istemedim. Zaten düşer, gelirsin alırız gibi bir ifade kullandı o günden beri kapısından bile uğramadım o yere. Kısacası gidebiliyorsanız Erzurum’a gidin orası daha iyi. Sağlık hizmetleri açısından en gelişmemiş, berbat yerdir burası.