Merhabalar annişler. Ankara şehir hastanesinde doğum yapılacağı zaman yanınıza hiçbir şekilde eşiniz veya başkası alınmıyormuş, eşimizin de sadece doğum sonrası serviste kısa süreliğine görme imkanı varmış. Ayrıca doğumhane de telefon yasakmış , şehir hastanesi hakkında bu şekilde bir duyumum oldu. Orada doğum yapan annelerim gerçekten böyle bişe var mı? Bilgi verirseniz çok sevinirim. 🌼