Yusufii Ya her gidişimde birşeyler çıkıyor 14+2yim emin değilim inşallah yanilmam felan diyor doktor anlamadım gitti ya😂 anlayan var mı sanırım bacak arası
SemaArin Yusufii BENCe DAHA ERKEN BİŞEY SOYLEMESİ İÇİN ŞİMDİ Bİ TAHMİNDE BULUNSA DEGİSSE BU SEFERDE Bİ ÖYLE Bİ BOYLE DİYO DİCEKSİN EN İYİSİ 16 17 Yİ BEKLE
Sermec27 Yusufii yok canım Sabah attın bunu zaten bir tane daha atmıştin bilemiyorum bana erkek gibi geldi 🥰
Yusufii SemaArin yok yok bacak arası kafa yapısı diğer tarafta zaten cinsiyet için bakıp direk öyle çekti😁
Yusufii ed1112 cinsiyet için bacaka arasına bakmıştı ama olabilirde bilmiyorum çünkü önünde kordon var dedi
Yusufii SemaArin tam boy var ama 12haftalik bu yeni diye attm doktor cinsiyet için bakmıştı demek usgde kafasını alms herhalde