Kızlar Mart’ta kürtaj oldum düşük oldu 2 ay korunduk Haziran itibariyle tekrar deniyoruz ama olmuyor bu ayda yine olmadı. O kadar strese girip kafaya da takmıyorum aslında yani yumurtlama günlerini değerlendiriyorum. Sonraki ayı bekliyorum yani tüm değerlerimde normal. Sadece Demir B-12 takviyesi kullanıyorum. 3 ay da folikasit kullandım. Neler önerirsiniz? Bu ayda soğan suyu deneyeceğim🥴 sizce kadın Doğuma gidip çatlama iğnesi istemeli miyim?