Arkadaşlar tüp bebek tedavisindeyim. Bende hc bi problem yok eşimde hareketsizlik var suan dondurulmuş embriyomuz var doktor hemen transfer etmedi. Adetimi bekliyoruz donduruldugunda kalitesi iyi denmişti sizce tutunma şansı kaçtır benim gibi olanlar yardım bekliyorum