Krispiim16 minasura canım yumurtlama günümden sonra 13 gün sonra 88.56 çıkmıştı yumurtlama haftası 3-4 kez farklı günlerde denemiştik çünkü 😌
minasura Kızlar o zaman benim normal değilmi 11-12 gün sonra 12.1 çıkması doktor yumurtan geç çatlamş dedi yani geç yumurtlamışım o zaman daha önce olsaydı daha çok çıkardı beta
Krispiim16 minasura canım betanın kaç çıktığı değil önemli olan iki günde bir 2 kat artış olması benim 88.56 çıktı ama doktor puan pozitif diyemem artışına bakıcım sesi acilde ki 2+2+3 gün kan verdim düzenli artış gördüm ondan sonra pozitif dedi mesela 😌😌
Esra05 minasura olabilir canım ben ovülasyon testi kullanmıştım 23ağustos son adet tarihim 5eylül yumurtlama günüm erken olduğu için yüksek çıktı
Cgdm123 Bende 4 gün boyunca kan verdim 3 ekimde 443.30 4 ekimde 714.7 7 ekimde 2613 10 ekimde 5758 cıktı yarın randevum var bakalım gorebilecez mi