Aselsmoms asilbabymom 1. Dozu 21 haftalıkken oldum ikinci dozumu olcam bende öyle fazla bir ağrı yapmamıştı kolunuzun üstüne yatmayın 🤗
Gamzeerdgn asilbabymom ben iki doz da oldun size tavsıyem iki saatte bi 10 ar dk buz koyun ve o bölgeyi bebek yağı ile hafif hafif ovun sıvı dağılsın ben ilkinde böyle yapmadım cok çektim ıkıncı de yaptım hıc ağrım olmadı
Bzdmr asilbabymom ilk dozunu yaptırdım 2 gün felaket kol ağrısı çektim ilk gün biraz atesimde yükseldi ama yıllar öncesi elim kesilmişti ve yine yapılmıştı o zamanda aynı sıkıntıları yaşamıştım
Prtkl27 Ymbisey sorcam 10 aylık kızım var ve ikiciye hamileyim 23 haftalık tetonaz aşisi yine yaptırmam lazım mı sağlık ocağı doktora sor dedi
Derinderin946 asilbabymom dün 2. Dozu yaptırdım ilkinde hiç bişey hissetmedim ama dün aşı olan kolumun üstüne yatmışım sabah ağrım oldu daha yeni geçti yine de kolumda bi ağırlık var bi kaç güne geçer seninde en fazla 2 3 gün ağrı yapabiliyormuş