tugbadipi Canebruu benim bugün 9. Günüm genel olarak ameliyat yerinde kızı ve yanma var. Ya birde sizde de oluyor mu idrarımı yaparken böyle bi ağrı oluyor normal mi acaba hamile olmadan önceki gibi rahat yapamiyorum idrarimi
Canebruu tugbadipi ah evet yanıyor yaparken karnımın içi acıyor bu konuda da başlık açmıştım bu durum normalmiş rahim küçülmeye çalıştığı için olurmuş