Bende kameralı telsizleri çok araştırdım. Weewell de ev içerisinde çekmeme sıkıntısı oluyormuş. Motorola’da anne ünitesinin şarjı çok çabuk bitiyormuş ve zor doluyormuş. Bi kaç tane böyle markaları araştırdım, yorumlarını okudum. En son e-bebekten Vtech marka kameralı telsizi aldık. Yorumları hep olumluydu ve fiyat olarak diğerlerinden daha uygun. Evde denedik odalar arası hiç çekim problemi yok ev büyük olduğu halde. Gece görüşü var. Müzikler var. Anne ünitesinden konuşabiliyorsun. Sıcaklık sensörü var ayarladığın sıcaklığın altındaki/üstündeki sıcaklıkta alarm veriyor. Titreşimi var. Görüntü kalitesi, ses hassasiyeti falan oldukça güzel. Umarım uzun süreli kullanımda da memnun kalırız.
https://www.e-bebek.com/vtech-bm3200-dijital-bebek-izleme-cihazi-p-vtc-bm3200/