SebnemRasit sedadmrelll biraz bi takım süreç oldu bi riskliye gittim bi normale o yüzden tam bişey diyemiyorum daha iki kere gittim 😏 1 kasımda yine gidicem bakalım iyi doktor denk gelir inş. Geçen ki gittiğim kilosunu bile söylemedi sorduğum halde