Merhaba kızlar daha kontrole çok var diye hastaneye gidemiyorum o yüzden sizlere sorayım dedim dünden beri eğilemiyorum eğilince karnım üst kısmı sıkışıyor ve çok kötü bi ağrı ortaya çıkıyor anlamadım neden olduğunu bebek kassa bile kendini bu kadar ağrı yapması normal mi şuan uzanıyorum ve göğüs altımda ağrı var eğilincede ağrı daha kötü oluyor