Canim benimde öglen gelmisti ertesi gun sabah 7 de dogum yaptim sancilarini kontrol et duzene girsin hastane yakinsa sancilarin iyice zorlayinca git bu arada evde egzersiz yap kolay dogum olmasi icin. sicak dus al suya otur. Sağlicakla kesisiz dikissiz guzel bir doğumla al kucagina bebegini Allahin izni ile 😊🌹