kelesss Sezeryan dan sonra kaçıncı gün su geçirmez bantsız banyo yaptınız , acıdı mı , ağrı oldu mu ?
Kzncbsra kelesss sezserayna iki sonra bantla 1 hafta sonrasa bantsiz yapmistim acimadi hic oraya tutmamaya çalıştım
Kardelencyr kelesss doğum yaptığımın ertesi günü hastanede dusa girdim doktor önerisiyle. Su gecirmez bant yapısıtrıdıkları için hiç etkilenmiyosun metak etme. Ve dusa girmek cok cok rahatlatıyor
tugbaugur kelesss bantı hemen ertesi günü çıkardılar taburcudan 3 gün sonra banyo yapabilirsin dedi doktorum hiç yanma ağrı falan olmadı ama direkt oraya su tutmadım sonrasında pamukla kuruladım bi sıkıntı olmadı
Bayancorek kelesss sezaryenden 1 gün sonra hemşire bantı çıkardı, güzelce kurulamak şartıyla aldım duş sorun yaşamadım. O bölge bir süre uyuşuk kalıyor zaten hissetmiyorsunuz bir şey. Yani ben hissetmedim 2 ay olacak hala tam hissetmiyorum.
Denizpyraz kelesss pazar günü doğum yaptım sezaryan salı günü öğlen taburcu oldum eve gelince bant yapıştırıp banyo yaptım. Hic agri acı vs olmadi. Oraya çok su tutmadım ve banyodan çıkınca hemen kurtulalım. Dikkat ettiğin süre sorun olmaz.
zty0206 kelesss 2 gün zaten hastanede kalıyoruz ben eve gelir gelmez su geçirmez bant yapıştırıp duş almıştım 1 hafta sonra bant yapıştırmadan duş almaya başladım
tugbaugur Semrakbulut hiçbir bilgim yok canım ben de doğum yapalı 16 gün oldu henüz hep ağdaya gidiyordum nasıl gidicem merak ediyorum 😅🙏🏻
Bayancorek Semrakbulut Ben 40 günün sonunda gitmiştim ama doktorum sorun yok gidebilirsin dedi 40 ımdan sonra kontrole gidince sormuştum ona önce. Siz de doktorunuzun onayını alın ne olur ne olmaz.
Melisasak145 kelesss bende 3 ncü günü bantı çıkartıp suyu hafif ılık açıp denemiştim banyo yapmayı çok korkarak yaptım ama hiçbir sorun olmadı ağrı acı sizi hicbirsey hissetmedim ama herkezin aynı olmayabilir tabiki yinede dikkatli duşa gir ve ayakta banyo et demişti benim doktorum ayakta tutunarak yapmalısın kısa surede çık baş dönmesi falan olabilir diye
Aybuke_06 İki gün hastanede kaldım çıkmadan önce hemşire bantı çıkardı ve bi sprey sıktı eve gidince istediğin zaman banyo yapabilirsin dedi bende hemen eve gelir gelmez duş aldım çok şükür bi sıkıntı da yaşamadım.
Semrakbulut Bayancorek bende kontrole gitmeden önce yapmak için bilgi almak istemiştim 20 gün önce gittiğimde dikişlerin güzel demişti