Merhaba anneler. Deneyimli olanlardan bilgi istiyorum bebeğim pazar gunu 1 aylık olacak, doğduktan sonra 3 haftasını kuvözde geçirdi maalesef. Pazartesi evimize getirdik kızımızı, şapka takınca çok ağlıyor asla takamiyoruz. Oda sıcaklığını bir türlü ayarlamadim üşüdü mu terledi mi diye. Sürekli ensesine ve göğüs arasına bakıyorum sıcak. Ayakları normal de sıcak bezini veya üzerini değiştirirken çorap çıkinca anında buz gibi oluyor. 22-24 derece olması gerekiyormus oda sıcaklığı ama üsüyecek diye korkuyorum. 26 derece yapıyorum kısa kollu zıbın üzerine uzun kollu, eşofman müslin ile yarım kundak yapıyorum. Uyuduğu zaman üzerine nohut battaniye örtüyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz? Tavsiyeleriniz nelerdir