Qnl ama herhangi bı açılmam falan olmamış alttan ve üstten muayne ettırdım doktor dalga gecıyor artık benimle rıskı gebelıgım erken doğum rıskım var servıkal yetmezlikten dolayı bı ağrılar normal dedi doktor ben dıyorum alt bölgem ağrıyor acaba açılmama mı olutor vs diye ama herhangi bı problem olmadı doktorum son derece haklıymış normal diyerek