Prensesimgeliyor12 Merhaba daha öncede sormuştum normalde 8 haftalık gebeyim ama bebek 5 +2 de kaldı 2 haftadir hep bu şekilde 5 de doktor düşmezse kürtaj yapacağını söyledi başına böyle bişey gelen varmı bana bı zararı oluyormu bekledikce
krahzl Prensesimgeliyor12 Benimde ilk hamileliğim öyle olmuştu gelişmiyodu malesef kanamam geldi ve kürtaj oldum 8 haftalık olması gerekirken 5 haftalık görünüyodu kanamam olduğu için zaten bekleme gibi bişeyim olmadı ama gelişimi tamamen durduysa zarar verir diye biliyorum doktorlar daha iyi bilir tabi
Prensesimgeliyor12 krahzl bende şuan kanama yok ama sadece kese göründü içinde bebek vs hicbirsey görünmüyor ya aklım çok takıldı doktor haftaya kadar bekleyelim dedi