Canankk Merhaba saglıklı gunler arkadaslar,zorunlu sezaryen dogum yapacağım plt degerım 80 lerde bu degerlerle ameliyata giren var mı, varsa sorun yasamıs mıydı acaba? Bilgisi olan bılgılendırebılır kı tesekkurler.
Kzncbsra Canankk merhabalar canim benim plt degerim hep 100 lerdeydi hatta doktorum hematoloji bolumune gondermisti ordaki doktor hamilleikte bu degerin dusecegini hatta kan sayimiminada da bakmisti doktor bana raporda dogum yapabilecegimi hatta normal dogum bir sorun olmayacagimi soylemistin ama ben sezeryan dogum oldum ama plt degeri dusuk oldugu icin de genel anesteszi ile ameliyat oldum .
Canankk Kzncbsra bana da doktor hamilelıkte dusebılecegını soyledı ama ameliyatta sıkıntı olabılır falan dıye duydum etraftan sormak ıstedım. Çok tesekkur ederim, saglıcakla 🌸