Merhaba benim de ilk hamileliğim de makat gelişti o zamanlar gebelik eğitimine gidiyordum orada ki ebeye danıştım ben normal doğum yapmak istiyorum ama dedim makat duruşunda bunun için ne yapmam gerekiyor egzersizi var mı demiştim. Onunla bol bol konuş senin sağlığın ve benim sağlığım için normal doğum yapmak istiyorum vs vs. Diye bende öyle yaptım 37.nci hafta da dönüş yaptı 39 haftalıkta doğum oldu. Şimdi ikinciye hamileyim buda makat duruşu umarım bunda da işe yarar 🫣 herkese hayırlı sağlıklı doğumlar 🤗