Kızlar bebek arabası alacağım ama güçsüz bir bunyem olduğu için ağır bir şey olsun istemiyorum. kabin boy bebek arabaları genel olarak bayağı hafif ve rahatmış.ancak Acaba yeni doğan için kullanılabiliyor mu bilginiz var mı? Travel sistem arabaların çok ağır olduğu söyleniyor.