Selamünaleyküm aleyküm arkadaşlar, 26 hafta 3 günlük hamileyim, bebeğin kilosu 735 grammis, dr bebeğine gelişme geriliği var, her an kalbi durabilir , sıkı takip edeceğiz, 2 günde bir kontrol edeceğiz dedi, kalbin durabilecegine dair kağıt imzalatti, baştan beri zaten çok zor süreçler geçiriyorum, bilenler bilir bebegimizin kalbinde damarları ters, akcigerine giden damarında daralma varmış, kalbinde delik var, dogduktan sonra ameliyat olacak, çok zor ameliyatlar deniyor, yetmiyor gibi down ya da d george sendromlu olabilir diyorlar, herseye rağmen bebegimize sahip çıkıyoruz üstüne bi de gelişme geriliği duyunca yıkıldık resmen, neler yapmam gerekiyor böyle durumla karşılaşan, sonrasında düzelen var mı