Sehrbnon122 sarılık geçiren oğlum da kuvezde mikrop kapmış kanında enfeksiyon çıkmıştı guya. Ama meğer kan alıp testler yapılırken aletlere bakteri bulaşmış bu da oğlumun kanında enfeksiyon var gibi göstermiş çok şükür birşeyi yoktu. Kuvezde sonra derece hijyenik bir ortam var yani sanmıyorum belki aletlere bulaşmış olabilir canım doktorun detaylı bilgili verir inşallah bebeklerine sag salim kavuşursun 🤲