Gzmnk sana yap bi şey olmaz diyemem ama ben bir evin önünde olduğum için bu zamana kadar her şeyi yapmak durumunda kaldım. dikkat ettim. inanın eşimle evi bile boyadık, cam perde her şey bana baktı..
dikkat ederseniz yavaş yavaş yapın isterseniz.
günde bir oda şeklinde de olabilir