Eses90
Eses90 bunu test ile öğrenmezsin. Bende kimyasal geçirdim , test silikti , kan verdim . İki gün sonra tekrar kan verdim eve gelirken de test aldım yaptım. İlk yaptığım teste göre çok koyuydu. Kesin yükseldi dedim, bu arada kahverengi akıntım vardı. Değer sadece 3 birim artmıştı. Yani bu testlerle anlamak çok zor. İnşallah sağlıklı gebeliktir. Kimyasal ise üzülme , üstüne bir iki ayda hamile kalan çok, misal ben 👍