KumsAlyaa gyno ferro sanol yazdı sağlık ocağı bana kızlar bugün kullanmaya başladım sabah aç karnına içtim çok kötü oldum ne yiyorsam kusturuyor normal mi ne yapmam lazım içtikten 2 saat sonra filan süt ve yoğurt tüketmek gerekliymiş doğru mu
MMelissaaa- KumsAlyaa bana doktorum gece iç dedi yarı aç yarı tok. Çok şükür böyle sorunla karşılaşmadım. Sabah içmeyin sizde süt ürünleri mecbur tüketiyoruz çünkü gün içinde en iyisi gece ben 10 gibi içiyorum 8 den sonra zaten yemek yemiyorum
deryarslan00 KumsAlyaa beni de kusturuyor o uyanınca içiyorum kahvaltı hazırlarken hep kusuyorum daha bişey yemeden hapla içtiğim su gidiypr 😬 ve kansızım bırakamıyorm da doktoruma değiştirmesini söylücem hamileliğin ilk günlerine döndüm resmen
KumsAlyaa MMelissaaa- sabah aç karnına yazınca öyle denedim bende bugün canım birde ben akşamları yatmadan I mom omega kullanıyorum ikisi beraber nasıl olacak acaba o da kusturuyor diye gün içinde akşam içip yatıyorum
MMelissaaa- KumsAlyaa araya saat koy canım. Ben de gece yatmadan iki tane prilam içiyorum. O yüzden kan ilacını saat 10 da içiyorum diğer ilacı da 23.30 ya da 00.00 gibi içiyorum
KumsAlyaa deryarslan00 benim zaten bulantılarım devam ediyordu birde üstüne bu eklendi fenalardayım haftaya kadar deniycem olmassa doktora gidip söyleyeceğim
Zll90 Beni de kusturdu sabah gyneferrol bahsettiğinn,, aç karına sabah içmiştim yarım saate istigfar ettim, ilacımı değiştirdi doktor , şimdi sidefer kan ilacı kapsül kullanıyorum gayet iyi , gyne ferroyu da çöpe attım