Eğer sabah erken gidip 6 gibi siranizi alırsanız işiniz en geç 10 da biter bı aksilik olmadığı sürece muayene 08.30 gibi yada dokuzda başlıyor ben gidiyorum doğumum da orda olcak ilgili doğum doktorları devlete gidiyorsanız biraz da zorluklarina katlanilmasi gerektiğini düşünüyorum sizce de öyle değil mi. 😏🙏