Yisin merhaba canım dikkat et 40 altı değer pek sağlıklı değil gerçi senin adetine var daha ama benim ilk gebeliğim kimyasal gebelikti o yuzden benden sana tavsiye kese görünmeden heveslenme ve kimseye soyleme zaten doktorlarda bu düşüncede umarım hayırlı ise olur 🙏