Arkadaşımdan duymuştum bende hpv siğiliymiş onun ki , doktor yakarak aldı ama doğuma az kaldığı için mecburen sezeryana aldılar normal doğumda çocuğa bulaşma riski varmış. Tabii en iyi tanıyı doktorunuz belirler internetten bakıp moralinizi bozmayın bence bi an önce dr gösterin derim