guzide18- o kadar yağ falan kullanıyordum 32 ye kadar çok iyi geldik sonra bi fark ettim yan taraflardan çatlamışım saçma biyerden 😂göbeğimde de ufak bazı yerlerde oluştu 33 haftada başta takıyordum eşimde kızdı can taşıyorsun biri içerden beni de o kadar ittirse bende çatlarım dedi 😂😂 artık o kadar önemsemiyorum sonuçta mucizevi birşey yaşıyoruz bunlara takılmaya gerek yok 😊