minikmelek1311 gamzeakin__ normal istiyordum plasenta previa olduğundan mecbur sezeryan Ve sezeryandan korkuyorum 😔
Prensinbenim egeninincisii şekerin çokmu yüksek norml zamndada şekerin vrmiydi yoksa gebelikten doalyimi cikti
egeninincisii Prensinbenim Gebelikten dolayı çıktı. İnsülin kullandığım için normal ilerliyor ama insülinsiz çok yüksek.
Prensinbenim egeninincisii he anldim cnim bendede şeker çıktı ama sdece tatlı ekmk vs tüketme dedi bnde normal doğum istiyorum hayırlısı neyse o olsun inşallah öncelik bebislerimizin sağlığı tabi
Hestiaa Kendiliğinden pat diye düşmezse Kesinlikle ve kesinlikle sezaryen istiyorum,doktorum da normal doğumu beklicez demişti ama ben istemediğim için zorlamadı,tarıhımızı verdi bekliyoruz.