MinikMucize63 hepsiburadada ara ara sleepyde bir alana ikincisi 1 tl indirimi oluyor. Daha zamanınız varmış, onu takip edin derim. Ben ilk bezini öyle almıştım hamiletken, hala da öyle alıyorum. Ama şu an stok yapmayın tabi, doğduktan sonra memnun olduğunuz bezleri indirimde gördükçe alıp stoklamak mantıklı.