Ben geçen ay kimyasal geçirdim, bu ay tekrar hamile kaldım fakat grçen ay kimyasaldan önce şiddetli bel ağrım olmuştu, şuan yine var, korkuyorum aynı sonucu almaktan. Henüz doktora gitmedim haftaya gideceğim. Erken gitmek stres yapıyor, en azından kese görünene kadar beklemek istiyorum