Yusufayazin__annesi Kizlar az önce kaset test yaptım negatif çıktı adetime 3 gün var çıkmaması normal demi? Bu ay femara kullandım
Yusufayazin__annesi Sehrbnon122 elimde kaset testi tek vardı canım ondan dışarıya da çıkamıyorum oğlan rahatsız diye
Yusufayazin__annesi Sehrbnon122 bilmiyorum ki canım adet günümü beklicem en iyisi adet olmazsam yine yaparim
Sehrbnon122 Yusufayazin__annesi sabır edebilirsen bekle valla ben dayanamazdım kız belirtin vs varmı peki
Yusufayazin__annesi Sehrbnon122 yumurtlama olduğundan beri sol kasık ağrım oluyor bide midem bulanıyor sanki sabahları uyandığımda sık idrara çıkmaya basladim