Çok şükür benim sıkıntım yok 37+2 yım. Bazen ağrılarım oluyor ama yürüyorum hareket ediyorum geçiyor. Sanki oturunca iyice ağırlaşıyorum gibi. Ders çalışıp kitap okuyorum hep. Kafam dağılsın diye. Yoksa sürekli doğuma kaç gün var diye hesap yaparken buluyorum kendimi. Bide ödem sıkıntım var o da yürüyüş ile hafifliyor şükürler olsun. Allah herkesin yardımcısı olsun