sedamom00 ilk zamanlarda doktorun dediği tarihle seninki uyuşmaz canım. Bazen 1 hafta bile önde çıkar. Ama sonrasında uyumlu gidiyor. Uygulamayı boşuna düzeltmeye çalışma yani. Son adet tarihin neyse ona göre devam et. Haftaya doktora git bu sefer farklı bir şey söyler. 2 hamilelik yaşadım ikisinde de aynı oldu. Sonradan uyumlu gidiyor.