Noname9492 10 gün önce sezeryan oldum büyük tuvaletimi yapamıyorum doktor toz tablet verdi ama tuvaletim aşırı var ıkınmak işe yaramıyor dikiş yerim gayet iyi zorlamıyor siz nasıl çözüm buldunuz çok zor
1prenses2prensanne Noname9492 kayısı suyu iyi geliyor diye duydum ama on gün içinde işe yarar mi bilmiyorum sabah ac karnına zeytinyağı da yumusatir
DenizCeylin Noname9492 ben henüz hamileyim ama. Geceden suyun içine kayısı bırakıyorum sabah suyunuda içiyorum, kayısıyıda yiyorum faydası oluyor. Ama hergün yap diyemem bu sefer sürekli ishal olursun.
Sevgiarf Noname9492 ben bolca su içtim ancak onun faydası olmuştu ve uzunca oturmak gerekiyor 😂 yapacam diye kendini zorlama otur bekle tuvalette
Tiiffany Noname9492 bikac ay olabiliyor anca organlar yerini buluyor:) siz yediklerinize dikkat edin düzelecek
Noname9492 Sevgiarf ay affedersin o bölgeme iğne batırıyorlar resmen zorlamadan rahat edemiyorum beş dakikada bi tuvalet isteği geliyor of offf
DenizCeylin Noname9492 sürekli ishal olmak zarar verir ama onu dengelemeniz lazım sıvı kaybınıda yerine koymanız lazım. Bol su için, lifli beslenin, arada kayısıyıda ekleyince baya düzelirsiniz. Bol hoşaf içiyorlar genelde.
Aysegulldur12 Noname9492 Aktardan kuru kayısı alıp hoşaf yaptım günde 1 litre içtim çok rahat yapabilmistim zorlanmadan
Skpln4660b Merhaba nasılsınız yapabildiniz mi eğer yaptıysanız hangi yöntemi denediniz bende 3 gündür yapamıyorum çok ağrım oluyor
Noname9492 Skpln4660b merhaba lavman vs yapmama rağmen etki etmemişti o dönem sürekli zeytinyağı yuttum kayısı hoşafı vs içtim ancak öyle zorlayarak yaptım 🤷🏻♀️
Baharow Noname9492 ben hiç kabızlık bilmem 2 ay oldu sezaryen olalı doğumdan itibaren sürekli kabızlık yasadım iki gündür düzeldi gibi