Nuur2124 Kubracumn benim de galiba çok yeni aynı durumdan muzdaribim bazen sağ bazen solda oluyor ama bu arada betada hala gozukmedi kasık ağrısı en büyük belirti sanırım değil mi? ☺️
ilkimbebee Kubracumn çok normal canım rahim büyüdüğü ve bebiş tutunmaya çalıştığı için kasık agrısı oluyor. Kanama veya lekelenme olmadığı sürece korkma
Tugcekivrak Kubracumn benimde çok oluyordu birde adet olacakmışım gibi ağrılarım oluyordu 13. Haftadayım baya hafifledi ara ara oluyor sadece merak etme normal 🥰