Htccprz bende 14+6 haftalığım miğde bulantım olmadı gibi bişey senin gibi bendede iştah yok üstüne bide çok kötü grip oldum sabah kahvaltı yapmadım ama kendimi hala tok hissediyorum ağzıma bi lokma bişey atmadım sadece bi bardak su içmişim o kadar yemek yemeyi özledim