Esmaz
Bunun sezeryanla hiçbir ilgisi yok ki neden 36. Haftada alırız diye birşey söylemiş.
Bütün gittiğim doktorlar bir hafta geriden geldiğini söylediler ama bunun gayet normal olduğunu adet tarihimle ilgili olabileceğini olmasa bile bir iki hafta ileri geri normal olabileceğini söyledi.
Sezeryan için hemen bahaneleri hazır çok ilginç doktorlar var