hayathayal Bugün doktor açlık tokluk şekerime baktı. Açlık iyi dedi. Demin aradı tokluk yüksek cıkmış şeker yüklemesine bekliyorum dedi😔 bu durum mühim mi?
mevsimbuse onlem alinmazsa eger gebelik diyabeti suyun artmasina bebegin kilolu dogmasina sebep olabilir seker yuklemesi yaptirin saglik ocaklark ucretsiz yapmaktadir. genellikle diyetle kontrol altina alinir seker simdiden gecmis olsn
mevsimbuse hayathayal tabii hemsirenizle gorusun umarim evinize yakindir. ben kan verip eve gecip uyumustum 1 saat arayla 2 kere kan veriyosunuz cunku birde ac karnina 3 kere toplam o yuzden en erken saatte gitmeniz tavsiyemdir ❤
hayathayal mevsimbuse buna cok sevindim tesekkur ederim. Sabah ilk isim saglik ocagini aramak olucak 💕💕