Anneolmak188 ben özelde yaptırdım sonuçları gidip almadım enabız a baktım çıkmıştı ama anlamadım. Arayıp sordum özel bir test olduğu ıcın siz göremezsiniz. Grafiği oluyor doktorunuzun ekranına yansır dedi. gidip sonuca baktık. Devlette nasıl oluyor bilmiyorum siz sonuçları gidip alın. Sonuçlar ile muayene gidersiniz özele