Kızlar selam, gebelik şekeri yüzünden bebegim 2 hafta önden gidiyordu. Diyet ile önüne geçtim 1 hafta önden gidiyor şükür💪 Ama doktorum benim gibi biraz pinpirikli. Ona bile laf etti halen önden bilmem ne diye. 🤦🏻♀️ 10 günde 150 gr almış çocuğum halen alıyor bilmem ne dedi 10 gün normal değil mi? Hic mi kg almasın bu cocuk. Diyet yüzünden kaşar,ceviz,süt falan filan beslenerek sağlıklı alıyor normal olarak yani ne var bunda🤦🏻♀️ Zaten hic bir şey yiyememek kendimi sürekli aç gibi hissettiriyor komple mi aç kalalım anlamadım ki?🙄 ne diyorsunuz?