Kızlar selam 😇 ilk gebeliğim olduğu için tecrübesizim ve fikrinizi almak istiyorum. Şu an 37+3’üm ve yaklaşık bir haftadır karnım bayağı aşağıda. Hatta kaburga batmalarım artık bi haftadır hiç yok karnım düştüğü için. Çevremdeki herkes de söylüyor karnın düşmüş doğumun çok yakın diye. Sizce bu doğru mu ? Gerçekten karnımız aşağı inince bi hafta içinde doğum mu oluyor bilgisi olan yazarsa çok sevinirim 🌝🌼