gevezeyazar1 Meraba kızlar senelerdir geçmek bilmeyen bi kokulu renkli akıntım var 18 haftalık hamileyim bugün doktoruma söyledim ve bu ilacı verdi ama çok aşırı bi kaşıntım yok ama yinede kullanıcam çünkü artık tak etti canıma akıntı nasıl kullanılır demeye utandım 🙈 içine mi sürülcek yoksa çevresine mi
Rstasar gevezeyazar1 dedigin sey fitil ? Surulmeyecek vajinandan alman lazim krem degil yani,dr bilgilendirmedi mi?
Rstasar gevezeyazar1 o zaman icine ve disina da sur cunku travazol verdi banada aynisini etrafina icine dogru falan surdum
mel33 Canım şuan bende kullanıyorum.fitil olarak 2 kutu verdi banada 3 gün ara ile....14 hastalığın benimde kaşıntım yok ama akintim var.banada 2 kutu fazla geldi ama yapacak birşey yok.